Berakhirnya A / ELSP 3 ...

Posted: Friday, June 25, 2010 by Unknown in
0

Alhamdulillah ... selesai sudah kursus aku selama 2 bulan. Tapi aku terpaksa attend lagi kursus yang same pada 6hb - 11hb Julai ni lagi, bersama2 pelajar2 baru USIM. Kursus kali ni yg A/ELSP 1 plak, sebab ape?? Sebab yang 1st kursus ni, aku tak dapat attend disebabkan aku masuk ke USIM ni, pada pengambilan ke 2. So, kiranya aku miss la .. then, kena la amik balik ... huhuhu ...

Competiton semalam memang meninggalkan 1001 kenangan buat aku. 1st time pulak aku join LSP ni bersama2 dengan group yang bukan satu kos ngan aku. Well, aku enjoy for the whole program. Really enjoy it!! Lain orang lain ragam, tol tak ??


bersama Ustazah Faizah (ALSP 3)


bersama Madam Puziah (ELSP 3)


hadiah yang kitorang dapt ... even consolation pun, dah berpuas hati !! CONGRATES GUYS!!


My group ... :-)

0 comments: