Adah & Che Su ...

Posted: Thursday, May 13, 2010 by Unknown in
0

Tanggal 12 mei 2010, reunion kecil-kecilan yang dibuat secara tidak rasmi telah diadakan.. Hahaha.. skema giler ayat siot!!


Hakikatnye, aku nak ke KL hari tu, sebab nak beli kasut a.k.a sandal ..etc sebab kasut aku tuk pakai g kuliah, semuenye dah rosak!! putus!! tak de ape dah ... huhuhu.. sedey sangat!! Dah la size kaki aku ni, memang "mudah sangat" nak dapat!! tak dapat tak, kene pegi kat Semua House @ Jalan TAR. Begini la nasib kalo orang yang bersaiz kaki beso nih.. huhuhu...


Duk capture ape saje di setiap side stesen Bank Negara


Walaupun penat, tapi still dapat senyum... hehehe..


Signboard pulak ...


Posing lagi ...

Alhamdulillah, kebetulan adah & che sue ade datang KL, ape lagi... jumpe la diorang sekali. Then, ajak diorang pusing2 KL & temankan aku cari kasut. Puas hati akhirnye, aku dapat kasut tu. Tunggu punye adah & che su, agak lame laa.. pukul 2 lebih jugak baru sampai. Deal tuk jupe kat Komuter Bank Negara.


Penantian suatu penyeksaan, akhirnye mereka sampai jgk. Adah still tersekat time nak punch tiket komuter.. hehehe


"Jejak Kasih"an.. hehehe..

Duk puas bertanya khabar masing2, ape lagi, kitorang teruskan perjalanan ke SOGO. Makan dulu laa. Lunch lewat giler. Perut pun dah memang terlalu lapar.. huk3.. Aku mengidam nak makan claypot. Sampai2 je kat food court, suruh la budak2 ni pilih, nak makan ape.. suke hati korang laa.. last2, ape yang aku makan, semue ikut nak makan. Duk beratur panjang... Hahaha...


Claypot & Sizzling @ SOGO


Sukenye dapat makan dalam tanah liat... hehehe..


Chicken rice with mushroom special ... tak abes aku makan sebab keraknye banyak yang amat!! huhuhu...


Suke sangat Ana, bile dapat makan Yee Mee die nih...

Lepas makan, ape lagi, jalan2 la.. cari kasut aku pulak. Tak jauh pun, belakang SOGO je. Che su & Hajar dah pelik tengok aku bile aku jalan paling depan and lead diorang sepanjang ke KL tu. Che su tanye : "Ira eyh, awok ni oghe ganu ko, oghe KL??" Hahaha... aku jawab.. bukan.. 2-2 bukan.. aok tahu kome jawab pe.. "PAHANG!!" hik3


Posing2 atas eskelator ...


Assalamualaikum madam!!! Muahaha...


Adah berdiri macam nak nyanyi lagu negaraku .. kih3

Bile dah dapat semuanye, sibuk pulak bergambar kat stesen, sebelum balik. Sempat lagi, walaupun duk bersesak ngan warge KL yang baru balik dari keje. huhuhu... memang macam sardin!! padat!!


Dalam Kenangan ...

To Adah & Che su, thanx a lot 4 coming to see us. Insyaallah, ade rezeki, panjang umor, kite jupe lagi. !!!


0 comments: