Berakhirnya Tahun 1 ...

Posted: Thursday, May 6, 2010 by Unknown in
0

Maka, berkahirlah pengajian Tahun 1 dalam Pengajian Quran dgn Multimedia !!!

Perasaan merasa bebas setelah mengharungi liku2 hari peperiksaan ; dengan tak tidur malamnya, study yang agak pulun dan sebagainya, dah selesai. Hari terkahir exam yg ditunggu2 telah pn berlalu. Ada yg excited bagai nak rak, ade yang biasa2 je, dan ada jgak yang macam sugul je. Macam2 gaya yg aku nampak kat stadium tadi. Huhuhu...


Walau apepun, korang dah buat yg terbaik. Aku dapat tahu pulak, result maybe akan keluar dalam area 25 or 26 hb Mei ni. Tapi tak tahulah tu. Kena dapatkan information yang betul la. Aku cuma dengar ura2 aje.


So, for the next step adalah untuk mengharungi LSP (Language Support Programme for English & Arabic) selame lebih kurang 2 bulan jgk. Dah la kuliahnye 2x seminggu je. Students lain diorang leh cover hari2 lain dengan kuliah short sem. Aku sedang memikirkan, apekah pekerjaan yang sesuai untuk aku lakukan sepanjang 2 bulan yg agak lengang bagi aku. Nak balik ganu, tak dapat. Berjauhan lagi dgn orang2 tersayang. Terkilan ... tapi tak mengape, name pun perantau. Kena berkorbanlah segala2nya. Demi menuntut ilmu...

Tapi, ape yg duk berlegar2 di kepalaku sekarang adalah matlamat tertinggi aku.

Nak berulang alik dari rumah ke campus untuk mendapatkan kelulusan 2 proposal penting untuk takwim aktiviti sem depan!! Fuuhhh!! mcm mane ni?? Minta ALLAH S.W.T permudahkan segala urusan. Programnye agak besar, budget pun of kros la besar kan?? Huhuhu.. so, ape2 hal, perkemaskan lagi sikit proposalnye, then leh terus jumpe dekan!! Yeay!!

WISH ME LUCK GUYS!!


0 comments: