Kebahagiaan dalam Perpisahan ...

Posted: Sunday, May 23, 2010 by Unknown in
0

Muahahaha... hari ini aku melayan perasaan sikit.

Semalam, aku duk syok tengok cite Perigi Kontang. Memang best!! Tak ade la takut sangat pun, cuma aksi yang dilakonkan Fasha Sandha tu, agak ekstrem sikit bagi aku. Time die nak lakukan proses gugurkan baby, mula2 aku tak expect la yang die nak wat gitu. Duk pusing2 aje keliling mangsa tu, sekali dah puas pusing, ade ke patut die lanyak perut mangsa tu???? huh!! perut aku pulak terasa sakit... aaarrrgghhh...!! hehehe... feel lebey pulak...

Duk syok tengok cite tu, aku saje nak ngusik budak kecik. Aku nak suruh die tengok cite tu, memang best kalau layan nak dekat tengah2 malam tu. Hahahaha ... 1x, aku tanye die, ingatkan die tengok, rupa2nya, die g tengok konsert final AF.. huhu.. takut la tu. Aku memang dah tak amik kesah dah pasal AF ni, dah berape session aku tak amik tahu. Tak silap aku, lepas AF 4 kot, terus aku tinggal. Tak de lah sampai fanatik tapi juz amik tahu sikit2 aje.. hehehe...


Bile budak kecik cakap si Shahir tu menang, teringin gak aku nak tahu lagu single die malam tu. Pagi tadi aku try search kat Youtube & 4 shared. Kot2 lagu nye ade, memang dah ade pun. Aku pun ape lagi, download aje r.. hehehe.. memang best! Agak meremang bulu roma aku. Bila aku search lirik die, hhmm... leh tahan... penuh makna.. lirik die senang nak hayati ... layaaannn!!!

Tak perlu ucapkan sepatah kata
Kerna lantang terbaca dari muka
Kau dan daku sudah tiada
Keserasian di jiwa
Mungkin magisnya sudah hilang

Tak perlulah kita mencuba lagi
Betulkan kesilapan perhubungan ini
Bila setiap perbincangan
Menjadi perbalahan
Manakah agaknya cinta pasti

Chorus:

Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum
Bunga yang layu pada musim luruh
Yang dulunya mekar di sinar suria
Bila sudah kering pasti akan gugur

Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama oh semakin rekah
Menimbulkan tanya, apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan..

Usah titis air mata kau tangiskan
Ku dah cukup menampung selautan
Begitu lama ku pendam
Tapi hanya berdiam
Kerna cuba menafi realiti

(ulang chorus)

Kebahagiaan.. dalam perpisahan..

0 comments: