Meeting yang "Cancel" ....

Posted: Sunday, May 16, 2010 by Unknown in
0

Semalam, dah nak pukul 10:05pm, aku dapat message dari Zara :

" dari penyelaras cfest : Slm.shbt2ku skalian pengarah2 progrm n ktua2 unit.meeting brsma bndhri usim akn diadkn pd ESOK hari d bilik msyuarat HEP jam 10 pg.klu xdpt hdir, m0h0n hntr WAKIL.cari tahun 1 yg tgh shortsem pn xpa.surat pngecualian kelas akan dsdiakan,, "


Waaarrrgghhh!! Meeting lagi!!

Actually, aku sebenarnya baru plan nak draft budget tuk proposal seminar falak aku tuk sem depan. Hari ni, adalah hari yg terbaik tuk aku setelkan semua hal tu. buat budget ni, korang ingat senang ke?? Main draft2 je ek?? Huhuhu.. korang silap tuh. Payah laa.. dalam banyak2 part dalam buat proposal, yang inilah aku paling lemah. Nasib baik Mathematics aku dapat A1!! Hehehe...

Duk bincang punya bincang semalam, untill pukul 1 lebih jugak la, sehinggakan kerja English aku terbengkalai, akhirnya, dapat jugak tuk aku siapkan kerja tu. Target yang dibuat kena mencapai matlamat. Alang2 buat, biarlah buat sampai siap!! Huhuhu... Bincang tu bukan tuk apa pun, kebanyakan ahli dalam organisasi tu terdiri daripada student Tahun 1 jugak. tapi ramai yang involve tuk MASUM dan jadi atlet. Then, yang tak ada pape hal pun, tak nak g!! (Toing3x!!!).


Last2, aku pun kena g jugak ...

Yang confirmnye, aku ngan c-bah je. Tak kan aku terkedek2 nk g berdua je?? Dah la tak tau pape sangat. Sekali Tuan Bendahari USIM tanye kitorang baru tau!! SENYAP!!! Dari meeting pagi tadi, tetibe plak dapat tau yang tunda ke petang plak. 2.30 pm.. pastu, dapat plak call dari Zara, yang Ana cakap, meeting tu, kite tak payah g. Muhaimin akan g.. Waaahhh.. ape lagi aku. Hoorrayy laa.. Meeting "CANCEL"... Bukan ape pun, bukan tak nak bagi komitmen, tapi aku paling lemah kalau dapat news yang on da spot. Pastu, tak de preparation ape2.. Ni bukan jalan keje yang aku suke ... huhuhuhu...



0 comments: