Syair Qalbi ...

Posted: Monday, May 3, 2010 by Unknown in
0


Duk tilik2 kat website 4shared.com tadi, teringin nak menambah koleksi lagu2 nasyid. Aku try la search lagu Hafiz Hamidun ; Syair Qalbi. Hehehehe.. dapat jugak. Dengar sekali, cam tak bez. 2,3 x dengar, bez plak. Ape lagi, layaannn!! Duk putar2 lagu same ni kang, tak lame, meletup jugak laptop ku ini. Tak nak aku. Sudahh!!

Next song plak, cari lagu Rabbani. Diorang ade wat kuar album baru. Mahabbah. 1st aku dengar lagu Mahabbah ngan Nurul Iman, time aku tengok diorang wat show kat TV9. Hhmm.. Lagu Nurul Iman tu, OST untuk drama Nurul Iman. Aku tak sure, rasenye drama kot. Hero die mamat Iraq. Aku lupe name ape. Tapi kalo heroin die.. haaaa... Farra Adeeba!! Aku cam cuak giler dah. Mesti bez kalau die berlakon. Cerite die aku rase cam ala2 Nur Kasih gitu. Tak sabar nak tengok. Tapi tak tahu bile die nak publish. Lagu Mahabbah pun bez. Walaupun Allahyarham Ust Asri dah takde, tapi diorg still dapat perform dengan baik. Salut!!


Bez sangat aktiviti hari ni, duk download itu, download ini. Takde exam ke aku ni esok?? Hahahaha.. ade la makcik. Hari Khamis & Jumaat. Paper pe?? Paper English ngan Business. Tak ketahuan la aku kenapa malas sangat nak study!! Huhuhu... mentang2 la semuenye objektif. Tak leh au... walopun dibagi pilihan, kena study jugak la.. Camne nak dapat result bagus kalau malas je kerjenye?? Tak leh, tak leh!!


0 comments: