Anggerik oh Anggerik, Acasia oh Acasia ....

Posted: Friday, May 7, 2010 by Unknown in
0


Exam dah lepas, now, it's time to pindah-pindah barang pulak... Huhuhuhu...


Kehidupan baru bakal bermule setelah setahun pengajian telah berjaye ditamatkan. Hua3.. aku akan merasa sgt letih mlm ni, sbb aku akan angkat brg2 aku turun dan naik sebanyak berape kali pun aku tak tahu. Waaarrrggghh!! Mesti penat giler... For 1st 2 months, aku akan tinggal di rumah sewa Acasia. Then, after that, I'll move to my "new house" at Anggerik.

Duk kemas2 barang. Teringat pulak kat "diorang". Hehehe...

Mak ngan ayah tak call lagi nih. Rindu pulak. Nak call kejap lagi la kot. Nak wish SELAMAT HARI IBU jugak. Aku konpius Mothers' Day ni. Aku ingat semalam. Rupe2nye, esok. Hampeh tol. Nasib baik aku tak wish lagi. Hehehe...


Hhhhmm.. dalam tempoh dua bulan ni, aku tak tahulah macam mane kehidupan aku. Nak mengharungi class LSP lagi. Amat boring. Just 2x seminggu je sampai 2 bulan!! Ya ALLAH!! Nak buat ape?? Plannye nak cari tempat2 tuisyen kat sini. Leh mengajar anak2 Nilai ni. Tak kisahlah ngajar ape pun. Jangan Add Math sudah!! Aku memang tak ingat dah!! Setakat English, Mathematics ke Science ke.. Hehehe... ade income jugak.. But, I'm still thinking of it... I've to ask my parents and all those stuff...




0 comments: